divendres, 31 de juliol del 2015

Això ja s'acaba

Què bé ens ho hem passat aquests últims dies de recta final de colònies el grup Alpins.
Vam marxar de ruta a buscar la solució per poder derrotar als de la tribu de l’Éter... I la vam trobar a una cala amagada entre Roses i Cadaqués. Per tal d’aconseguir-ho vam haver de caminar com uns campions passant per gran part de les platges de l’Alt Empordà. A més ens va acompanyar un bon temps per caminar tot i que el sol ens va ensenyar la cara durant algun tros.
Ahir finalment vam tornar a la casa i avui despedirem l’últim dia a la casa de la millor forma que puguem.
Amb ganes de trobar-nos tots demà.

Alpins

dijous, 30 de juliol del 2015

Ja som a la casa!

Hola pares!
Avui ha sigut un dia molt mogut tant per Everest com per Alpins.... Hem tornat de ruta!!!!
Hem arribat a l’hora de dinar i hem estat els tres grups junts per primer cop després de poder estar per grups durant uns dies. A la tarda Everest hem aprofitat per començar els marcs de fotos... que estan quedant genial!!
Demà acabarem de decorar els nostres marcs i guarnirem la samarreta de la tribu del foc!!
Queden molts pocs dies i els volem aprofitar

Molts petons i ens veiem molt molt aviat!!!

dimarts, 28 de juliol del 2015

Ja tornem a estar a la xarxa!

Hola!!!!
Les connexions s’han reestablert i ja tornem a tenir internet, telèfon, cobertura.... Resulta que divendres passat va caure un fort aiguat i va caure una torre de Telefònica. Tot  i això tots els estavem bé! A continuació, els monis d’Estels us explicarem com han anat aquests dies per la casa.
El dissabte tots els grups vam estar a la casa gaudint d’activitats que ens havien preparat el grup de Xatracs per als diferents grups. A la nit, per als grups d’Estels i Everest hi va haver una nit molt especial, les dos grups, per separat van fer la seva nit de por!!! Una activitat que tots els nens recorden per sempre.
El diumenge tant Alpins com Estels van marxar de ruta!! Estels vam marxar a fer una llarga volta pels entorns de la casa fins arribar a dormir a una esplanada on vam fer un vivac preciós. Els nens van caminar molt i molt bé, tot i que alguns es van cansar una miqueta. A la nit vam dormir mirant les estrelles i a tots ens va agradar molt. Ahir, dilluns vam tornar cap a la casa ràpidament i vam gaudir moolta estona de la piscina, donat que estem sols a la casa! A la tarda vam rentar la roba i ens va agradar molt! Els monitors estem segurs que no caldrà que poseu més rentadores. Avui al matí hem fet jocs d’aigua i ens hem remullat molt, ens ho hem passat molt bé i per la tarda hem acabat les olimpíades que la pluja no ens va deixar acabar.
La pluja va de divendres ha ajudat a l’ambient a baixar una mica les temperatures i no fa tanta calor.
Alpins va marxar diumenge a fer una ruta per la costa brava, caminant des de llançà a roses on arriben demà. Everest ahir va dormir en un poble que es diu Garrigoles i avui dorm a l’escala

Els monis d’Estels us deixem. Anem a dormir! I us deixem amb uns texts que van escriure els nens d’Alpins divendres passat.

Articles fets pels nens d’alpins sobre l’activitat del dia 22

“En un lloc de Girona del qual no em puc recordar estava el grup “Pixapins” amb un ou, una bandera i una llista de reptes (i també amb sacs, esterilles...)...”
Hola, som el grup “Pixapins” i tot i que només portem 3 dies ja sabem que ens ho passarem genial. Avui ens han posat uns nous reptes, entre ells cuidar un ou, fer una bandera i dormir al bosc, ho aconseguirem? Si perquè som el millor grup.
Fet per: Núria, Clàudia, Nacho, Fabian, Jon, Ignasi i Marta de Xatracs             Els Pixapins

Dia 22 de Juny – 7:51 pm
Ara mateix estem tots organitzats per poder instal·lar-nos correctament. La Júlia i l’Anna estan fent la bandera i organitzant el blog, els nois estan preparant i decorant el territori i la Martina ajudant a organitzar la tasca de cadascú. L’ou ja està amagat i dintre de poc ens organitzarem per fer l’himne: primer pensar frases, seguidament les ordenarem perquè tinguin sentit i finalment buscarem un ritme.
Dia 22 de Juny – 8:45 pm
Dintre de quinze minuts anem a sopar i ens reunirem tots per veure que tal. Nosaltres encara no hem acabat del tot el territori, ens fa falta més parets. També hem de començar l’himne.
Anna, Júlia, Martina, Miquel, Sergi, Ramon i Tomás de Xatracs

dissabte, 25 de juliol del 2015

A l'equador de les colònies!

Bona tarda famílies!

Les colònies segueixen avançant realment molt bé i els nens estan gaudint moltíssim tant de la casa com de les pròpies activitats.

Ahir no vam poder escriure perquè degut a la pluja que va caure a la zona, va afectar el repetidor i ha deixat la casa de colònies sense internet i amb molt poca cobertura. Per això i fins que no resolgui la incidència, potser no podrem escriure cada dia però us anirem informant en la mesura que ens sigui possible.

Els monitors.

divendres, 24 de juliol del 2015

Les colònies van avançant

Hola!! Aquí estem els monitors d’Estels, apunt d’anar a dormir per explicar-vos el que hem fet al llarg del dia d’avui.

Ens hem llevat amb moltes ganes de passar-nos-ho bé. Els monitors ens han dit que ens havíem de posar roba per embrutar-nos, perquè... aquest matí tocava pringue! Avui a Ugalagash era el dia Internacional dels colors, de manera que hem fet tota una sèrie de jocs amb pintures i hem acabat amb la pell de colorins. Ha estat molt divertit. Quina llàstima que ens hem hagut de netejar, voliem seguir embrutant-nos. A més, hem vist que Everest també estava fent el pringue al matí.

Hem dinat i hem agafat mooltes forces per la tarda que hem començant refrescant-nos a la piscina. Ens ho hem passat d’allò més bé, tot jugant amb els monitors. Hi hem estat fins l’hora de berenar. Abans d’anar a la piscina però, ha aparegut una pitonisa que ens ha demanat fer una invocació a l’Avatar, una invocació que en forma de dansa que hem preparat desprès de berenar amb l’ajuda de la Pantalassa.

A la nit, tots junts, hem fet cadascú el ritual que havia preparat cada grup per invocar l’Avatar, però resulta que ens han enganyat i perquè han aparegut els de l’eter. A més, la pitonissa ha matat al príncep hereu i s’han enfadat els de l’eter amb nosaltres.

A veure que passa demà....

Els monitors d'estels

dijous, 23 de juliol del 2015

Estels i Everest marxen d'excursió d'un dia!!!!

Hola pares i mares! Quin dia més divertit el d’avui!
Estels i Everest ens hem anat d’excursió fins a Cervià de Ter, i encara que ha fet molta calor hem caminat molt i molt bé. Hem aconseguit que la senyora Rosita ens refresqués amb la manguera de casa seva ik li estem molt agraits!
Al final, a la tornada, el temps ha canviat i la pluja ens ha trepitjat els peus. No obsant això, els super monis llestíssims ens han fet portar la capelina pel matí i ens hem pogut protegir del xàfec.
Quan hem arribat per la tarda a la casa hem berenat una shindria fresquíssima i ho hem acabat celebrant a la piscina els d’everest mentre els d’estels es dutxaven.
A la nit em seguit amb les nostres activitats de nit amb les super llanternes que vam portar i que teníem moltes d’utilitzar. Ara ja fa una estoneta que dormim, tot recuperant-nos d’aquesta caminadeta.
Demà més i millor! Caminant junts

Els monis d’Everest

dimecres, 22 de juliol del 2015

Alpins comença les seves aventures

Les aventures del grup alpins ja han començat i amb molta força! Primer hem conegut les costums del poble que ens pertoca, el Regne de la Terra, i ens hem endinsat una mica més en aquest petit món (això si, sempre ben remullats!).  Hem vist com el nostre personatge, el rei del regne de la terra, el qual ens ha demanat ajuda, s’enfrontava als seus enemics del regne de la terra per tal de recuperar l’ordre al país.

Quatre Xatracs ens estan acompanyant aquests dies, i aquesta nit ens han fet ballar molt i molt! Amb unes danses molt divertides. Demà ens espera un dia passat per aigua, i no pas per la pluja, perquè el temps és excel·lent, i a la tarda-nit un desafiament força entretingut.
Tot i tenir uns nens un pel esbojarrats es nota que tenen moltes ganes de passar-s’ho bé.

ELS MONITORS D’ALPINS

dilluns, 20 de juliol del 2015

Dia 1

Obrim el nostre blog per fer un breu resum del nostre primer dia a Can Sans on ens ho hem passat de meravella.
El dia ha començat ben d’hora quan ens hem despedit a la porta de l’escola per seguir amb un plàcid viatge que no ha durat més de 2 hores. Un cop hem arribat hem descobert quines serien les nostres habitacions i ens hem instal•lat amb total normalitat. Tot just instal•lar-nos hem dinat.
Després de dinar i conèixer als propietaris de la casa, el Xavi i la Clara, hem fet un vol per la casa, tot coneixent els vells indrets els quals estarem aquests 12 meravellosos dies. Després de fer aquesta volta per la casa i conèixer que podem fer i que no a cada lloc hem tingut una de les novetats d’aquestes colònies. Una primera ruixada de manguera.
Com bé sabeu, fa molta calor, doncs els monitors estem preparats perquè cap dels vostres infants passi més calor de la necessària i anirem fent ruixades de manguera quan ho considerem necessari. No patiu per ells!
Després d’aquesta primera ruixada hem berenat i hem fet la primera activitat de les colònies. Ens hem dividit per grups i hem repassat normes i hem aprés els noms dels nostres companys de grup, aquells que estaran al nostre costat al llarg d’aquests dies.
A la nit ha passat una cosa ben estranya, hem conegut unes persones provinents del poblat de Ugalagas, el poblat on ens trobem. Hem conegut els líders de l’aigua, la terra, l’aire i el foc i l’avatar, la persona que porta l’equilibri al poblat.
Hem anat a dormir ben ansiosos de que arribi el dia següent per començar aquesta aventura.
A partir de demà començarem les aventures per cada un dels poblats.
Avui ha estat una explicació conjunta. A partir d’ara es faran publicacions per grups.